Általános szerződési feltételek

Az Általános Szerződési Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák GLG Digitals Kft. (székhely: 1157 Budapest Kőrakás park 11., adószám: 11687067-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-136205), mint szolgáltató (továbbiakban Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal által nyújtott szolgáltatásokat igénybe vevő Felhasználó (továbbiakban Felhasználó) jogait és kötelességeit.

Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal.

Jelen ÁSZF a www.mywallet.hu domain név alatt nyújtott szolgáltatások (továbbiakban mint: Szolgáltatás) összeségének leírását tartalmazza.

Jelen ÁSZF 2024.04.22-től visszavonásig érvényes. A szolgáltató fenntartja magának a jogot az ÁSZF előzetes bejelentés nélküli, és egyoldalú módosítására. Jelen ÁSZF módosításait a szolgáltató a weboldalon közzéteszi, illetve a regisztrált felhasználókat a változásról e-mailben értesíti.

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: GLG Digitals Kft.

A szolgáltató székhelye: 1157 Budapest Kőrakás park 11. 2/5

A szolgáltató elektronikus levelezési címe: hello@glg-digital.hu

Cégjegyzékszáma:01-09-930165

Adószáma: 11687067-2-42

Képviseli: Biesz Gábor

A szerződés nyelve: magyar

A tárhely-szolgáltató adatai: Rackforest Zrt. 1132 Budapest, Victor Hugo utca 11.

Domain név: www.mywallet.hu

  1. Alapvető rendelkezések
    • 1.1 A jelen ÁSZF-ban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.
    • 1.2 A MyWallet elnevezésű szoftver, mint a www.mywallet.hu domain alatt működő költség nyilvántartó rendszer a Szolgáltató kizárólagos tulajdonát képezi.
    • 1.3 A szolgáltató évi 99%-os rendelkezésre állást garantál. Ebbe nem tartozik bele az előre bejelentett karbantartások és program frissítések.

  2. Szolgáltatások
    • 2.1 A Felhasználó a szolgáltató weboldalán önként és saját elhatározásából veszi igénybe a szolgáltatásokat.
    • 2.2 A szolgáltatások 1 (egy) éves időtartamra előfizetéses rendszerben vásárolhatóak meg. Az előfizetési idő lejárta előtt a Felhasználónak alkalma, és lehetősége van a szolgáltatást üzemkiesés nélkül meghosszabbítani további előfizetési díj megfizetése esetén.
    • 2.3 A megrendelt szolgáltatás pontos specifikációját (előfizetési csomagban elérhető pontos szolgáltatások és egységek) a weboldal tartalmazza.

  3. Árak / előfizetés
    • 3.1 A weboldalon feltüntetett bruttó fogyasztói árak, és a külön jelzett eseteket leszámítva 1 éves (365 napos) előfizetésre vonatkoznak.
    • 3.2 Az előfizetési díjat a teljes időszakra, egy összegben előre kell megfizetni.
    • 3.3 Minden regisztrált Felhasználónak lehetősége van egy minimum 14 napos egybefüggő próba időszakot igénybe venni, egyszeri alkalommal. A próba időszak nem függeszthető fel, és nem hosszabbítható meg.
    • 3.4 A szolgáltatás díjmentesen is igénybe vehető a weboldalon feltüntetett kondícióban.
    • 3.5 Az előfizetéses csomagok pontos kondícióját a szolgáltató weboldala tartalmazza.
    • 3.6 Előfizetéses szolgáltatást felfüggeszteni, megszakítani, vagy felmondani nem lehetséges. A Felhasználó az önként igénybe nem vett szolgáltatási időszakból származó pénz visszafizetési igényéről önként lemond.

  4. Adatkezelés
    • 4.1 A szolgáltató kizárólag a Felhasználó elektronikus levezetési címét (email cím) kéri és ellenőrzi a regisztráció során. A Felhasználó a regisztráció során a „név” mezőbe tetszőleges nevet (akár fantázianevet) megadhat.
    • 4.2 A Felhasználó által megadott email cím egy ellenőrző email segítségével kerül ellenőrzésre. Regisztráció befejeztével a Szolgáltató, egy egyedi linket tartalmazó levelet küld, melynek segítségével, a Felhasználó hitelesíteni tudja az email címét.
    • 4.3 A szolgáltató az ügyfelek email címét biztonságosan őrzi, harmadik félnek nem adja át.
    • 4.4 A szolgáltató biztonsági okokból, az alábbi adatokat másodperc pontosan és folyamatosan naplózza és azokat minimum 30, maximum 365 napig megőrzi.
      • 4.4.1 Felhasználó IP címe
      • 4.4.2 Felhasználó HOST azonosítója
      • 4.4.3 Program használata során megtekintett menüpontok

  5. Megrendelés menete
    • 5.1 A felhasználó bejelentkezik a regisztrált fiókjába, az e-mail cím és a jelszó segítségével.
    • 5.2 A bejelentkezés után a „” menüpontban tuja kiválasztani a megrendelni kívánt szolgáltatást.
    • 5.3 A felhasználó megadja számlázási adatokat.
    • 5.4 A program a beérkező adatok alapján díjbekérőt állít ki, amit a felhasználó átutalással tud kiegyenlíteni.
    • 5.5 Sikeres fizetés esetén a szolgáltató (miután ellenőrizte a fizetés adatait) 24 órán belül aktiválja a megrendelt csomagot a felhasználó számára.
    • 5.6 A megadott számlázási névre és címre kiállított számla, elektronikus úton (e-mail-ben) kerül kiküldésre.
    • 5.7 A szolgáltató papír alapú számlát nem küld.

  6. Fizetési lehetőségek
    • 6.1 A megrendelésről a program automatikusan egy díjbekérőt állít ki, amit elküld a felhasználó email címére.
    • 6.2 A felhasználó a díjbekérőn szereplő összeget átutalással tudja kiegyenlíteni.
    • 6.3 A könnyebb beazonosítás érdekében kérjük a díjbekérő sorszámát az átutalás közleményében feltüntetni.
    • 6.4 Készpénzes és/vagy bankkártyás fizetésre jelenleg nincs lehetőség.

  7. Vegyes rendelkezések
    • 7.1 A Felhasználó maximum az előfizetési díj 50%-ig jogosult kártérítési igényt támasztani, amennyiben a szolgáltatás éves rendelkezésre állása nem éri el a 99%-ot.
    • 7.2 A programban a Felhasználó által észlelt hibákat, működési anomáliákat a szolgáltató felé tudja bejelenteni. A szolgáltató köteles a bejelentett hibákat a lehető legrövidebb időn belül kivizsgálni, valamint a hibajavítást megkezdeni.
    • 7.3 A MyWallet rendszer nem szigorú számadású rendszer, ezért könyvelési célokra, Adóhatóság felé adatok jelentésére nem használható.
    • 7.4 A szolgáltató jogosult azt a felhasználót kizári a szolgáltatásból, aki
      • 7.4.1 Szándékosan veszélyezteti a rendszer működését, stabilitását.
      • 7.4.2 Illetéktelen adatokat próbál kinyerni belőle.
      • 7.4.3 Nem a felhasználótól elvárható módon használja.
      • 7.4.4 Túlterheléssel próbál a szolgáltatásban üzemkiesést generálni.
    • 7.1 A szolgáltató a 7.4-es pontban rögzített okok miatt történt kizárás esetén jogosult a teljes befizetett előfizetési díjat megtartani. Az esetlegesen okozott károkért a felhasználó köteles jótállnia.
    • 7.2 Szolgáltató és a Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a Budapesti IV. és XV. Kerületi Bíróság (1043 Budapest, Tavasz u. 21.) illetékességét.
    • 7.3 Jelen ÁSZF el nem ismerete nem mentesiti a felhasználót, az esetleges következmények alól.

Budapest 2024. április 22.